Over

Mirketing.

Een ‘one woman show’ maar een woman met 1000en ideeën en bakken enthousiasme.

In november 2021 besloot ik mijn vleugels uit te slaan en Mirketing op te richten, met als missie om bedrijven te helpen de juiste manier te vinden om hun klanten te bewegen. Letterlijk en figuurlijk.

De naam heb ik ook niet gestolen: Mirte doet Marketing, voor kort: Mirketing

Passie voor marketing.

Het begon allemaal met een passie voor mensen. Als kind wou ik al begrijpen waarom mensen doen wat ze doen en hoe het gedrag van mensen kan beïnvloed worden.

Marketing bleek daarom de juiste studiekeuze. Na een bachelor in business management - marketing en een Bachelor na Bachelor in Advanced Business Management aan de KHLeuven was mijn leerhonger nog steeds niet gestild en behaalde ik nog een diploma als Master of Arts in Marketing and Advertising aan Coventry University in Engeland.

Professionele carrière.

In mijn professionele carrière kreeg ik de kans om voor prachtige merken en bedrijven te werken in uiteenlopende sectoren (Kellogg’s, GROHE, Delhaize, Graco en BNP Paribas Fortis).

Die ervaringen hebben me een diepgaand begrip opgeleverd van wat er precies werkt en wat niet, zowel in marketing naar zakelijke klanten als naar particulieren.

Ik begrijp als marketeer hoe belangrijk het is onderzoek te doen, te denken vanuit het perspectief van de klant en het juiste kanaal te kiezen om de boodschap, die exact reflecteert waar jouw firma voor staat, over te brengen.